پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۴۸۰
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این استان در شاخص‌های امنیتی دارای جایگاه ویژه‌ای است گفت: آینده روشنی پیش روی قوه قضائیه است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در دیدار با معاون قوه قضائیه اظهار داشت: قضاوت یک کار خدایی است و منصب قضاوت منصبی الهی است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه قوه قضائیه در نظام دینی تصریح کرد: کار در عرصه قضائی یک کار مقدس است. قضاوت شرایطی است که تمامی ابعاد پیدا و پنهان جامعه را در مجرای عدالت و رفع ظلم قرار می‌دهد که از مهمترین ارکان پیشرفت و تمدن یک جامعه محسوب می‌شود.

امام جمعه بوشهر ایجاد امنیت پایدار و تحقق عدالت در جامعه را بسیار مهم دانست و بیان کرد: قوه قضائیه یک قوه آسمانی است که در حوزه حکمرانی الهی است.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای تحول در قوه قضائیه افزود: با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب شاهد مسیر بسیار خوبی هستیم که آینده بسیار خوبی را پیش روی ما قرار خواهد داد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه شاهد عینیت‌بخشی به عدالت در قوه قضائیه هستیم ادامه داد: خدمات دادگستری استان بوشهر شایسته تقدیر است که در زمینه‌های مختلف شاهد خدمات خوبی بودیم.

وی با اشاره به اینکه بوشهر در شاخص‌های امنیتی دارای جایگاه ویژه‌ای است خاطرنشان کرد: بوشهر در زمینه جرایم خشن از استان‌های آخر کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه انگلستان چهار بار به بوشهر حمله شده است افزود: از انگلستان در این استان چیزی جز گورستان ننگ آنها باقی نمانده است که بیانگر عظمت این مردم است.

وی وحدت و همدلی را یک شاخص مهم در استان بوشهر دانست و تصریح کرد: امیدواریم شاهد تحقق اهداف تعیین شده قوه قضائیه در استان بوشهر باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: استان بوشهر الگوی تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری است و امیدواریم شاهد تداوم این مسیر باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر